Folder, czyli rozbudowana ulotka reklamowa, jest materiałem promocyjnym o niezwykłych walorach. Z jednego arkusza papieru, złożonego w dowolny sposób, powstaje produkt, który doskonale sprawdza się m.in. jako przewodnik, menu, czy nawet mapa. Najczęściej foldery wykonuje się na arkuszu w formacie A4, złożonym na dwie lub na trzy części za pomocą falcowania, czy też bigowania. Nie ma jednak najmniejszego problemu, by złożyć ulotkę o dowolnym formacie np. w harmonijkę. Powstałe strony zaprojektować można na zasadzie mini książeczki, zamieszczając m.in. zdjęcia, mapki, szczegółowe plany imprez itp. Dzięki takim zabiegom w folderze reklamowym umieszczona zostaje kompleksowa informacja o firmie, usłudze, czy też aktualnej promocji.
Poniżej podajemy standardowe rozwiązania w zakresie formatu, użytego materiału i sposobu składania folderów:
Format A5 składany do A6, poziomo lub pionowo, drukowany na papierze kredowym, o gramaturze 135g/m2
Format A4 składany do A5, poziomo lub pionowo, drukowany na papierze kredowym, o gramaturze od 135 do 300g/m2
Format A4 składany do DL, drukowany na papierze kredowym, o gramaturze 135g/m2 lub 170g/m2
Format A3 składany krzyżowo do A5, drukowany na papierze kredowym, o gramaturze 135g/m2
Format A3 składany do A4, drukowany na papierze kredowym, o gramaturze od 170 do 300g/m2
Istnieje wiele innych kombinacji, wedle życzenia klienta. Wydruki uszlachetniamy laminatem, bądź lakierem matowym lub błyszczącym, także wedle życzenia klienta.